Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Rafael
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Audrey
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
angee
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Lucca
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Zero
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Maria
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Nathan
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Igor
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Daniel
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_lcapdøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Voting_bardøden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca

Go down 
ForfatterBesked
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Empty
IndlægEmne: døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca   døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca Icon_minitimeFre Apr 15, 2011 3:24 pm

Omgivelser:ikke nogle mennesker da de ikke kommer her på den her tid men hvad skal de os her for jeg kan ikke se en grunde til det lige pt..
Sted:Kirkegåden
Tid: 22.30
Dato: I dag
Vejr: det lidt koldt men eller ikke så slemt
Påklædning: kiggede på billede nr 2 på min profile for det hvad jeg har på i dag..

Kirkegården det sted hvor alle ville enden deres dage hvis de altså kom i veje fór en Reaper eller hvad der nu eller var ud i natten for natten var ikke et venligt sted og være ikke alene men heller ikke sammen med andre da man tit var bange for hvad der nu enden kom en i møde.
Mellem graverne kom en person i langsom fart for hun var en Reaper og hun var sort Goth stil og hendes hår var sort med lidt rød farve her og der hvor det nu have passede ind i hendes hår, hendes hud var hvid som sne og hendes øjne havde en grøn grå farve som nemt sagde at hun ikke var helt som alle andre da det ikke lige frem var en normal farve óg have. Reaperen navn var Maria Van Weber og hun kom fra Tyskland hvor hun var født i en familie af Reaper men som fire år gammel blev hun sendt hjemme fra da hun skulle lære og selv og kun dræbe og det hun havde fået med sig var hendes først våben som var hendes motorsave som hun altid havde med sig hvor enden hun kom da hun ikke kun gå ude og skulle dræbe to tre menneske på en nat..
Tilbage til toppen Go down
 
døden er min natur og ven på et sted som det her -Lucca
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mææ - Lucca
» Kirkegården/Kirken. Et stille sted? ~ Filip
» Dukkebørn på Skovtur [Lucca]
» ide til et sted
» Er skoven et roligt sted? (Hudson)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alcadia - Øst :: Kirkegård-
Gå til: