Antal indlæg : 3 Join date : 13/04/11 Bosted : Han vandre bare rundt, lige for tiden
Emne: Hello, there! Tors Apr 14, 2011 9:04 pm
Jeg ville sådan set, bare spørge om der mon var én derude et sted, som måske havde lyst til at emne med mig? ^^
Og bare rolig, selvom jeg er ny her på siden, betyder det jo ikke at jeg ikke har prøvet at spille rpg før! Det eneste jeg bare lige vil advare om, er at mit "r" ikke virker og det gør mit punktum foresten heller ikke, bare lige så i ved det, hvis mine sætninger ser lidt mærkelige ud! xD
Peace~<3
Maria
Antal indlæg : 103 Join date : 14/04/11 Age : 30 Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole
Emne: Sv: Hello, there! Tors Apr 14, 2011 9:34 pm
vil da godt men det kommer an på hvor mange linjer der skrive for ligger selv på de 10-25 eller over..
Edan
Antal indlæg : 3 Join date : 13/04/11 Bosted : Han vandre bare rundt, lige for tiden
Emne: Sv: Hello, there! Tors Apr 14, 2011 9:37 pm
Jeg ligger vel også der omkring ^^''
Maria
Antal indlæg : 103 Join date : 14/04/11 Age : 30 Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole
Emne: Sv: Hello, there! Tors Apr 14, 2011 9:38 pm
jamen.. så det helt fint med mig og hvem lave og hvor?
Edan
Emne: Sv: Hello, there! Tors Apr 14, 2011 9:44 pm
Jeg kan godt lave det, og så kan du bestemme hvor, men det bliver først imorgen, for jeg skal nemlig logge nu -___-''
Er det okay?? ^^''
Maria
Jeg er også med på et emne. Skriver meget forskælligt, men kan godt klare ti linjer hvis.
Maria
Jeg er også med på et emne. Skriver meget forskælligt, men kan godt klare ti linjer hvis.
kun godt være jeg have lyst hvis det var for elsker og spille og sige da altid ja hvis det er, måske vi kun lave et tre mandes emne hvis det var?
Monta
Antal indlæg : 50 Join date : 11/04/11 Age : 29 Bosted : over alt
Emne: Sv: Hello, there! Fre Apr 15, 2011 7:39 am
Jeg er også frisk på emne, vis du er?
Sharrow
Antal indlæg : 22 Join date : 10/04/11 Bosted : I et stort hus i øst.
Emne: Sv: Hello, there! Fre Apr 15, 2011 10:47 am
Jeg er frisk.. hvis du opretter
Maria
Emne: Sv: Hello, there! Fre Apr 15, 2011 1:37 pm
ville gerne emne med jer samme hvis det er eller vi kun os bare lave et åben emne for så kan alle være med hvis det er :3