Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
mestern bag Igor  Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
mestern bag Igor  Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
mestern bag Igor  Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
mestern bag Igor  Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
mestern bag Igor  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
mestern bag Igor  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
mestern bag Igor  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
mestern bag Igor  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Rafael
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Audrey
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
angee
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Lucca
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Zero
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Maria
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Nathan
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Igor
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Daniel
mestern bag Igor  Vote_lcapmestern bag Igor  Voting_barmestern bag Igor  Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 mestern bag Igor

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:51 pm

Hej syns i sku møde skaberen bag Igor så her for i lidt om mig irl

Jeg er en pige på 17 år og hedder Charlotte, jeg er stor fan af fantasy og læser ikke andet end fantasy min bogreol er fyldt op XD jeg er utrolig stor Harry potter fan og har været det i utrolig mange år nu desuden er jeg stor twilight fan udover at være fan af dem er jeg besat af plakater, jeg gør ikke rigt til noget sport men til gengæld spiller jeg utroligt meget pc og så elsker jeg film samt at jeg ikke kan lave uden musik, jeg er til at musik undtagen opera og klassisk, desuden elsker jeg dyr og har en kanin som hedder Maxi en skøn uldtot. Hvad mere er der at sige? Når ja jeg går ud af 9. klasse og skal efter sommerferien starte på Vordinborgefterskole, desuden ja så bor jeg i KBH og fik jeg sagt at jeg elsker bøger? Hehe nå men jeg elsker også stand-up hvor mine yndlings er anden, Geo og Uffe udover at jeg elsker at se stand-up elsker jeg at tegne og har tegnet siden jeg var helt lille, så jeg adoptivbarn(lang historie) men ser min mor dog kender jeg ikke min far men det gør skam intet jeg har det fint;) jeg håber i gider læse det og stil da enlig spørgsmål og er frisk på både at skrive på msn og face
Tilbage til toppen Go down
Tera

Tera


Antal indlæg : 59
Join date : 11/04/11
Bosted : Kommer

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:00 pm

Nå, jamen det er da godt at høre du har lidt flere følelser end Igor ^^ Fedt at høre jeg ikke er den eneste adopteret, men jeg kender dog ikke mine biologiske forældre ... kommer fra Kina (som så mange andre Smile ) Dejligt også at høre jeg ikke er den eneste læsehest her inde Razz Nåå ja, og er pige på 15 Smile Og elsker at lave smilys ... crap, har glemt hvordan det staves ... nå, what ever tongue
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:02 pm

Sjovt.. Jeg elsker klassisk musik og forguder opera.
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:04 pm

er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:05 pm

Maria skrev:
er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3

Når du siger rock og opera blandet sammen, snakker du om sådan noget som Nightwish, ikke sandt? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Tera

Tera


Antal indlæg : 59
Join date : 11/04/11
Bosted : Kommer

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:06 pm

Antonio skrev:
Maria skrev:
er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3

Når du siger rock og opera blandet sammen, snakker du om sådan noget som Nightwish, ikke sandt? ^^

Uhh, elsker dem Very Happy Men kan nu også godt lide Tarja helt alene, hun synger fantastisk Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:07 pm

Antonio skrev:
Maria skrev:
er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3

Når du siger rock og opera blandet sammen, snakker du om sådan noget som Nightwish, ikke sandt? ^^

åhh yes jeg elsker dem meget men jeg var ikke så glad da tarja gik af -.- that was sad
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:10 pm

Maria skrev:
Antonio skrev:
Maria skrev:
er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3

Når du siger rock og opera blandet sammen, snakker du om sådan noget som Nightwish, ikke sandt? ^^

åhh yes jeg elsker dem meget men jeg var ikke så glad da tarja gik af -.- that was sad


Der er intet Nightwish uden hende. n.n
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:13 pm

Antonio skrev:
Maria skrev:
Antonio skrev:
Maria skrev:
er mest til oprea og rock i en blandt ud gave men oprea i sig selv er os godt selv om jeg lytter til det på japansk da jeg er fan af det :3

Når du siger rock og opera blandet sammen, snakker du om sådan noget som Nightwish, ikke sandt? ^^

åhh yes jeg elsker dem meget men jeg var ikke så glad da tarja gik af -.- that was sad


Der er intet Nightwish uden hende. n.n

true og med hende der er der nu er det bare ikke det sammen mere men jeg lytter stadig til de sange som Tarja laver alene..
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:17 pm

hehe godt at hører at jeg heller ikke er den eneste læsehest, kan godt klare noget opera dog skal det helst gi mening;)
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:19 pm

Igor skrev:
hehe godt at hører at jeg heller ikke er den eneste læsehest, kan godt klare noget opera dog skal det helst gi mening;)

du ikke alene om at læse for det elsker jeg os selv om jeg ikke har læst en god bog i meget lang tid så jeg få mest tiden til og gå med og læse Manga da det lige så godt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mestern bag Igor  Empty
IndlægEmne: Sv: mestern bag Igor    mestern bag Igor  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mestern bag Igor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nattens sult-Igor.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Puppetmaster-
Gå til: