Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Rafael
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Audrey
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
angee
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Lucca
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Zero
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Maria
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Nathan
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Igor
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Daniel
Hvem gemmer der sig under Maria  Vote_lcapHvem gemmer der sig under Maria  Voting_barHvem gemmer der sig under Maria  Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Hvem gemmer der sig under Maria

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:11 pm

ja hvem jeg er under maria for i et svar på her

Navnet er Jacqueline og jeg er 17 år og jeg bruger mest min fritid til og spille rollespille her ud på nette og det har jeg gjord siden jeg var 12 så det en del tid siden jeg begynde på det her :3, jeg gå meget op i manga og cosplay og det var være en del af mig lige så længe som det og rollespille men eller gå jeg for tiden på efterskole pg det skal jeg i to år før jeg gerne vil lære til konditer da jeg elsker og lave kage. Min ide om Maria kom til mig for lidt over et halv år siden men det først nu jeg er begyndet og bruge hende, hvis jeg normalt skulle spille hende skulle hun være halv engle og halv dæmon men jeg tænkte jeg gerne ville prøve noget anden her på det her form da for lave hende lidt om for en gang skyl..

Ellers er det ikke så meget anden og sige om lille mig og i spøger bare ind hvis det er, så bare skrive til mig og så svar jeg så godt jeg nu kan..
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:13 pm

hvad efterskole går du på?? skal selv starte på efterskole efter sommerferien
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:17 pm

jeg gå på efterskole der hedder Vordingborgskolen så jeg lang hjemme fra da jeg selv normalt bo i købehavn
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:19 pm

okai jeg skal selv på vordinborgefterskole:) måske vi ses?
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:28 pm

cool og måske men jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter til næste år hvis det er for jeg ved ikke om man må sæt billeder ind af sig selv ellers har jeg os facebook hvis det er og den giver jeg gerne ud..
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:30 pm

ku nu være rat at kende en på skolen;) og gir da også gerne min facebook, er det enligt en god skole??
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:36 pm

ja den er god og vi har drama uge for tiden så der ikke de normal timer og vi skal spille i morgen for familie og lørdag er det for en anden skole..

kan send mit face navn over pm hvis det er eller os kan alle bare få et da det ikke betyder det store for mig om alle har det for er åben på af lære nye mennesker og kende..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem gemmer der sig under Maria  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem gemmer der sig under Maria    Hvem gemmer der sig under Maria  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem gemmer der sig under Maria
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En skovtur (Maria)
» En ny person.. hvor spændende! ^^, ~ Maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Puppetmaster-
Gå til: