Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Rafael
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Audrey
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
angee
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Lucca
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Zero
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Maria
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Nathan
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Igor
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Daniel
Ny... Men vil gerne emne ^^, Vote_lcapNy... Men vil gerne emne ^^, Voting_barNy... Men vil gerne emne ^^, Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Ny... Men vil gerne emne ^^,

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:01 pm

Heys Med jer Very Happy

Jeg vil vildt gerne emne med en eller anden.. Gerne flere Very Happy
Jeg har kun et krav... Skrev mindst Tre linjer.. For ellers er jeg meget dårligt til at svare... Neutral
Nå, men skriv hvis i er friske Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Monta

Monta


Antal indlæg : 50
Join date : 11/04/11
Age : 29
Bosted : over alt

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:07 pm

Jeg er da frisk;)

Kan jeg lokke dig til at lave emnet? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
zayden

zayden


Antal indlæg : 27
Join date : 13/04/11
Bosted : No place

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:14 pm

me too
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:20 pm

Monta ~ Aaaaaaahhhhh Det ved jeg nu ikke Wink Okay så da Smile Men hvor?

Zayden ~ Super Very Happy Hvem laver det??


Sidst rettet af Katherine Tors Apr 14, 2011 5:24 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
zayden

zayden


Antal indlæg : 27
Join date : 13/04/11
Bosted : No place

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:22 pm

vil du?? orker ikke at lave et til har lige brugt mega meget krea til to ny opstartet emne som jeg lavede
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:24 pm

Okay så da Smile Hvor skal det være?? Det bestemmer du altså Wink
Tilbage til toppen Go down
zayden

zayden


Antal indlæg : 27
Join date : 13/04/11
Bosted : No place

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 5:52 pm

any place im don't care
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 6:39 pm

IIHHH ALTSÅ..... Når.... Hmm...............
Okay Smile Så bliver det i Skoven i Alcadia - Syd ^^
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 6:50 pm

vil da godt hvis det er men jeg skal selv have lidt over 10-25 linjer for ellers keder jeg mig for meget..

og er ny så vil helst ikke lave hvis jeg kan slippe for det..
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 117
Join date : 13/04/11
Bosted : Tæt på et sted med noget alkohol (xD)

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 7:21 pm

Jeg er på, men så skriv lige flere linjer end 3! Alså ... bare mig der ikke rigtig kan få en historie ud af det hvis det kun er tre Razz
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:30 pm

Maria ~ Jeg ved ikke om jeg kan skrive 15 til 20 linjer Neutral Så kreativ er jeg hellere ikke ^^ Og.. Vil du ikke nok oprette.. Be om *Fletter fingrende og ser bedende ud*

Zero ~ Bare rolig Very Happy Jeg skriver mere end tre linjer når jeg først er i gang Wink Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 117
Join date : 13/04/11
Bosted : Tæt på et sted med noget alkohol (xD)

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:34 pm

Kan du ikke, jeg kæmper med nogle andre emner lige nu? Hvis du spørger hvor, kunne det være nede på havnen. Bare Zero kan få noget alkohol i sig, som han jo elsker Razz
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:42 pm

*Suk* Okay så.. Men jeg er også selv lidt stresset :-S Sider på fire andre sider sammentidig Razz
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:47 pm

Katherine skrev:
Maria ~ Jeg ved ikke om jeg kan skrive 15 til 20 linjer Neutral Så kreativ er jeg hellere ikke ^^ Og.. Vil du ikke nok oprette.. Be om *Fletter fingrende og ser bedende ud*

Zero ~ Bare rolig Very Happy Jeg skriver mere end tre linjer når jeg først er i gang Wink Hvem laver?

kan godt klager de 15-20 hvis det er ;3 for det hvad jeg normal skirver hvis jeg har krea nok til det men eller kan det nogle gang god gå ned på 5 men det ikke sikker det kommer så lang ned..
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 117
Join date : 13/04/11
Bosted : Tæt på et sted med noget alkohol (xD)

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 8:48 pm

Samme her Razz Bare send et link når det er lavet Smile
Tilbage til toppen Go down
Katherine

Katherine


Antal indlæg : 24
Join date : 13/04/11
Age : 28
Bosted : I udkanten af skoven, i en træhytte ^^,

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeTors Apr 14, 2011 9:06 pm

Maria ~ Var det et svar på at jeg oprettede det eller du gjorde? Og Jeg kan sikkert godt klare en 8 til 10 linjer hvis det er okay Smile

Zero ~ Det er LAVET!! Very Happy Linket -----> https://rise-of-evil.danskforum.net/t84-nyde-udsigten-over-vandet-alene-det-er-lidt-kedeligt-i-langden-zero#757
Tilbage til toppen Go down
Monta

Monta


Antal indlæg : 50
Join date : 11/04/11
Age : 29
Bosted : over alt

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeFre Apr 15, 2011 7:36 am

Tja, der er jo flere steder, hvad med kirkegården eller stranden eller havnen?
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 103
Join date : 14/04/11
Age : 30
Bosted : Alcadia gågade hvor hun har sin balletskole og hende hjem er kun en lille to værelses da hun har bruget den anden plads til sin skole

Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitimeFre Apr 15, 2011 10:27 am

Katherine skrev:
Maria ~ Var det et svar på at jeg oprettede det eller du gjorde? Og Jeg kan sikkert godt klare en 8 til 10 linjer hvis det er okay Smile

Zero ~ Det er LAVET!! Very Happy Linket -----> https://rise-of-evil.danskforum.net/t84-nyde-udsigten-over-vandet-alene-det-er-lidt-kedeligt-i-langden-zero#757

det lyder godt hvis det er men jeg er ikke på før kl ni da vi har drama her til aften på min skole så jeg er på fra 21-23 og så skal jeg på værelset..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny... Men vil gerne emne ^^, Empty
IndlægEmne: Sv: Ny... Men vil gerne emne ^^,   Ny... Men vil gerne emne ^^, Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny... Men vil gerne emne ^^,
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg vil emne! NU!
» Emne til en ny. o.o
» Ny søger emne..^^
» Emne til de friske (:
» Emne med dukkebarnet... Asking!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: