Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Rafael
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Audrey
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
angee
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Lucca
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Zero
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Maria
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Nathan
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Igor
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Daniel
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_lcapQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Voting_barQUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sivan

Sivan


Antal indlæg : 48
Join date : 13/04/11
Age : 28

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:20 pm

Heej alle!
Jeg overvejer virkelig at lave min Sivan til et spøgelse... Men når jeg på google søger Gost Girl kan jeg ikke holde det ud! Jeg er ved at pisse i bukserne af nogle af billederne hvor i mod jeg bare tænker 'wtf?' ved nogle af de andre... Men ja... Jeg kom til et billede hvor jeg bare virkelig slukkede commen... Jeg kunne ikke tage det!! D: Og det var bare en sort håret pige, man kunne kun se nogle skræmmende øjne, hvor hun havde hovedet op fra et toilet ... og SKÆMMENDE ØJNE D:
Jeg kunne virkelig ikke bare spole videre... Jeg fik endda KVALME! D:

Men jeg ville hører om der var nogle af jer der kunne hjælpe mig med at finde et billed? For ja... I kan vil se mit problem ... Please ^^

~ Sivan :'3
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:25 pm

Well, yeah, sure... Men jeg ved selv, hvor kræsen jeg er, så.. Hvordan skal hun så ud? ^^
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:25 pm

Altså.. Nu behøver du jo ikke at finde en total skræmmende person som billede. De ser jo ret menneskelige ud om dagen, så hvorfor ikke bare skrive på 'silent girl', eller hvad du nu søger? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Sivan

Sivan


Antal indlæg : 48
Join date : 13/04/11
Age : 28

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:33 pm

Giselle, det er heller ikke meningen at finde et skræmmende billede, for mig...

Hudson: Thanks :'D Men måske lidt..
Ja sort hår? Ømh... Ja jeg fandt et.. Men syntes ikke jeg kan bruge det...
http://www.bjwinslow.com/albums/halloween_scary_gory/ghost_girl_500.jpg
Men ja...
ømh... Bare det ikke er for meget som det der the wing eller som dem i forbandelsen..


- Fuuuck man D: Er virkelig en tøs det her D:... Ville se om jeg kunne finde det engleske ord for forbandelsen og så kommer de der zombie tvillinger, eller hvad de er, frem! D: ARRH D:
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:40 pm

Tilbage til toppen Go down
Sivan

Sivan


Antal indlæg : 48
Join date : 13/04/11
Age : 28

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:47 pm

Hah xD Under silent girl, right? xD kiggede også selv på det xD
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 9:16 pm

Jep. Det er sgu da et godt billede! xD
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 9:36 pm

Jeg er såd'n meget normal spøgelse. 83
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Empty
IndlægEmne: Sv: QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx   QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
QUESTION!: Dårlig til gyser film Dx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg har brug for gode FILM? ):

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Idéer og spørgsmål-
Gå til: