Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Rafael
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Audrey
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
angee
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Lucca
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Zero
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Maria
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Nathan
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Igor
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Daniel
SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_lcapSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Voting_barSPØRGSMÅL: Living Dead...???? Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 SPØRGSMÅL: Living Dead...????

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:32 pm

Umh umh...

Jeg ville høre om sådanne spøgelser.... Living dead... Om de kan tage makeup på om dagen og så 'forsvinder'/'falder det af', om aftnen?? Oder was?
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:58 pm

Hmm.. Godt spørgsmål. Men jeg tænker sådan, at når man dør og genopstår som living dead, så er man som regel ikke død uden make-up og tøj på, så det skifter de altså ikke, og det falder heller ikke af. Det kan måske godt ske om dagen, da de der er i menneskeform, men når de så bliver gennemsigtige, så er det der igen. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:00 pm

Så om dagen kan de godt tage noget på, men om natten er de der ikke en dyt? :'D
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:01 pm

Nej.. Så ser de ud, som da de døde. og så vælger du jo selv, om din karakter blev fik hjertestop om natten, eller hvad ved jeg. :3
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:04 pm

Mh... Stadig forvirrende...
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:21 pm

Okay.. Vi prøver en anden form. xD

Giuletta var død. Og alligevel ikke. For hvis hun var død, hvorfor var hun så stadigvæk på jorden? Om dagen gik hun rundt og opførede sig, som hun normalt gjorde, hun stod op, tog make-up på og en fin kjole. hun elskede blomstrede tylkjoler. Så gik dagen fint, som om døden aldrig havde været over hende. Men når det så blev aften og mørkt og koldt udenfor, blev hun helt hvid og nærmest gennemsigtig. Den form skræmte hende i starten. Hendes make-up, som hun havde lagt om morgenen, og tøjet hun var trukket i, forsvandt samme vej, og pludselig stod hun bare i sin lille natkjole med makeup nede af kinderne.
Hun søgte også imod kirkegården hele tiden. Hun havde ellers aldrig fundet trøst i kirken, men på en eller anden måde beroligede det hende at sidde på kirkegården. Som var hun hjemme. Og det var jo også hendes sande hjem...

Og så videre. Got it? ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:25 pm

Skal lige se om jeg har forstået det ordenligt..
De kan godt skifte tøj og tage makeup på... som de ikke døde i, om dagen...
Men om natten ændre det sig bare til sådan som hun så ud da hun døde??

Håber virkelig ikke jeg igen har misforstået xD
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:32 pm

Lucca skrev:
Skal lige se om jeg har forstået det ordenligt..
De kan godt skifte tøj og tage makeup på... som de ikke døde i, om dagen...
Men om natten ændre det sig bare til sådan som hun så ud da hun døde??

Håber virkelig ikke jeg igen har misforstået xD


Det har du ikke. Du har forstået det. n.n
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:35 pm

Det hjalp mig også lidt, det der. ^^
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:36 pm

Jamen... SÅ HAVDE JEG FORSTÅET DET I STARTEN XD
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:42 pm

Ej,d et mener du ikke seriøst? -.- Nu brugte jeg bare tid på at skrive en historie og alt muligt, og så var det til ingen nytte.. ):
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 9:08 pm

Det var til nytte :'D
Jeg ved det jo nu, og er sikker så det :3
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 9:11 pm

Good. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Sponsoreret inhold





SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Empty
IndlægEmne: Sv: SPØRGSMÅL: Living Dead...????   SPØRGSMÅL: Living Dead...???? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SPØRGSMÅL: Living Dead...????
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Living Dead? Dead?
» Emne og spørgsmål :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Idéer og spørgsmål-
Gå til: