Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Rafael
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Audrey
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
angee
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Lucca
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Zero
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Maria
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Nathan
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Igor
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Daniel
SKRIVEBLOKERING D: Vote_lcapSKRIVEBLOKERING D: Voting_barSKRIVEBLOKERING D: Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 SKRIVEBLOKERING D:

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:23 pm

Heej alle...
Jeg har lige fortiden noget der hedder en skrive blokering... Altså kan jeg ikke skrive særlig langt.... Og vil virkelig undskylde dem jeg har lovet at lave et emne til... Men vil nogle af dem jeg har lovet at lave emne med ikke lave det? Kan virkelig ikk' >_<'
Og ellers... Nogen der kunne være søde at hjælpe med at løsne de knuder i min hjerne der bremser kreativiteten?? Det ville være så dejligt!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:48 pm

Well.. Jeg plejer bare at holde op med at skrive. Men ellers læser jeg en masse gode bøger med et godt sprog (: Så kommer kreativiteten tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Antal indlæg : 77
Join date : 13/04/11
Age : 29
Bosted : *Kommer*

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:51 pm

Skriveblokering forekommer mest når man fokusere for meget på at skrive en bestemt ting...

Derfor plejer det at hjælpe at skrive fuldstændig usammenhængende ting... Altså at man bare lade alle ens tanker flyde ud på papiret/skærmen, indtil man pludselig kommer på noget...

Altså... Det er det jeg selv gør og ellers læser jeg et halvt Bibliotek xD
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:56 pm

Hehe.. Men... Jeg gider ikk læse D: xD
Men men.. Hvis jeg bare skiver ud til til jeg kommer på noget... Så kan jeg skrive flere sider... D:
Tilbage til toppen Go down
Tera

Tera


Antal indlæg : 59
Join date : 11/04/11
Bosted : Kommer

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:00 pm

Måske skulle du prøve at se en film, eller to, det giver god krea (for mig) da der er tit er masser af handling, og små ting, som hvis man skriver dem ned, fylder de en masse. Smile
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:03 pm

Hm... Det var ikke dårligt... :/
Altså... Jeg hører også normalt den samme musik liste igen og igen når jeg svarer emner... Kan det måske være fordi jeg skal finde noget nyt musik? Tænkte jeg lige på da jeg lige pludselig sang med på en af sangene xD
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:05 pm

Nu har jeg en del erfaring med skriveblokeringer, som I sikkert vil lægge mærke til, hvis I bliver på siden, men altså.. Af hvad jeg ved, så er det bedst at stoppe helt med at skrive. Sådan forsvinder de hurtigt, i al fald for mig. For når der er gået lidt tid, hvor du har lavet et eller andet, så går du og får plotidéer og længsel efter at skrive igen, og når der er gået lidt tid, begynder du så igen. Jeg har også en mindre skriveblokering lige nu, men da jeg sådan set lige har lavet siden(sammen med Nathan ofc.), kan jeg jo ikke lige forlade siden. ^^'
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:08 pm

*tænke tænke...*
Umh... Jeg savner min computer når jeg er i skole... Jeg længtes efter at skrive hele tiden.. Eller hver gang jeg er væk fra commen o.o sådan da xD
Men jeg har også bare et hovede fyldt med ideer...
Min skriveblokering er dog faldet lidt, da den har varet i lidt under en uge...
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 8:23 pm

Men prøv at holde en pause. Det hjælper. :3 Bare lige to-tre dage uden computer.. det gør underværker.
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Sponsoreret inhold





SKRIVEBLOKERING D: Empty
IndlægEmne: Sv: SKRIVEBLOKERING D:   SKRIVEBLOKERING D: Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SKRIVEBLOKERING D:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: