Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rise of evil - are you the one to change our world?

Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Vote_lcapRandom!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Voting_barRandom!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Vote_rcap 
Rafael
Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Vote_lcapRandom!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Voting_barRandom!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Vote_rcap 
Audrey
angee
Lucca
Zero
Maria
Nathan
Igor
Daniel
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Lucca

Lucca

Antal indlæg : 138
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Empty
IndlægEmne: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 6:43 pm

Heeej alle sammen!! :'D

jeg blev bedt af mine forældre, da jeg snart skal holde konfirmation, at finde på nogle bordkort, men min mor havde nogle ideer, men jeg sagde så at hvis vi ikke kunne nå det, så ville jeg da gerne lave nogle CUPCAKES!
Så jeg gik ind på nettet og søgte på cupcakes, og der kom en frem med OREO!! :'D - ELSKER DEM :'D
Så jeg kigger det så igennem og syntes det så nogenlunde ud... jeg har dig ikke bagt nogle endnu, men vil gerne dele opskriften med jer, hvis I, lige som mig, er en af dem der ikke har en anelse om hvordan man laver cupcakes, eller aldrig har prøvet det...
Men her er opskriften med instruktion :'D

Oreo Cupcakes

Opskrift på 24 Oreo Cupcakes:

150 g smør
200 g brun farin
200 g sukker
3 æg
2 tsk. vaniljesukker
300 g mel
2 tsk. bagepulver
3 dl. Mælk
10 Oreos hakket i stykker
1 muffinspande i metal
24 papirforme

Frosting
2,5 pasteuriserede æggehvider
100 g sukker
220 g meget blødt usaltet smør (ikke margarine)
6 pulveriserede Oreos

1. Forvarm ovnen til 180 grader
2. Pisk smør, brun farin og sukker sammen med en elpisker
3. Pisk æggene i – et af gangen
4. Bland bagepulver, vaniljesukker og mel sammen
5. Bland lidt af mælken i smørblandingen og tilføj derefter lidt af melblandingen – forsæt sådan til alle ingredienserne er sammenblandet
6. Vend de hakkede Oreos i dejen
7. Hæld dejen i papirformene – de skal være 2/3 fulde
8. Bag cupcakesne i 20 minutter, hvis kagerne bliver for brune for tidligt, læg da sølvpapir over dem og fortsæt bagningen
9. Når kagerne er bagt, skal de afkøles fuldstændig inden frostingen smøres på
10. Til frostingen piskes æggehvider og sukker med et piskeris over et vandbad til alt sukker er opløst – det tager et par minutter
11. Tag skålen af varmen og pisk blandingen med en elpisker ca. 10 minutter til blandingen er fuldstændig kold og stiv
12. Pisk det meget bløde smør i – lidt af gangen
Hvis blandingen begynder at skille eller klumpe – pisk blot videre, indtil den er glat igen
13. Vend de pulveriserede Oreos i frostingen og dekorer kagerne

Sidst rettet af Lucca Ons Apr 13, 2011 7:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Admin
Nathan

Antal indlæg : 103
Bosted : Den sydlige del af Alcasia i en kæmpe villa, som han har arvet fra sine forældre, der døde for mange år siden.

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 6:50 pm

Lucca skrev:
Heeej alle sammen!! Very Happy

jeg blev bedt af mine forældre, da jeg snart skal holde konfirmation, at finde på nogle bordkort, men min mor havde nogle ideer, men jeg sagde så at hvis vi ikke kunne nå det, så ville jeg da gerne lave nogle CUPCAKES!
Så jeg gik ind på nettet og søgte på cupcakes, og der kom en frem med OREO!! Very Happy - ELSKER DEM Very Happy
Så jeg kigger det så igennem og syntes det så nogenlunde ud... jeg har dig ikke bagt nogle endnu, men vil gerne dele opskriften med jer, hvis I, lige som mig, er en af dem der ikke har en anelse om hvordan man laver cupcakes, eller aldrig har prøvet det...
Men her er opskriften med instruktion Very Happy

Oreo Cupcakes

Opskrift på 24 Oreo Cupcakes:

150 g smør
200 g brun farin
200 g sukker
3 æg
2 tsk. vaniljesukker
300 g mel
2 tsk. bagepulver
3 dl. Mælk
10 Oreos hakket i stykker
1 muffinspande i metal
24 papirforme

Frosting
2,5 pasteuriserede æggehvider
100 g sukker
220 g meget blødt usaltet smør (ikke margarine)
6 pulveriserede Oreos

1. Forvarm ovnen til 180 grader
2. Pisk smør, brun farin og sukker sammen med en elpisker
3. Pisk æggene i – et af gangen
4. Bland bagepulver, vaniljesukker og mel sammen
5. Bland lidt af mælken i smørblandingen og tilføj derefter lidt af melblandingen – forsæt sådan til alle ingredienserne er sammenblandet
6. Vend de hakkede Oreos i dejen
7. Hæld dejen i papirformene – de skal være 2/3 fulde
8. Bag cupcakesne i 20 minutter, hvis kagerne bliver for brune for tidligt, læg da sølvpapir over dem og fortsæt bagningen
9. Når kagerne er bagt, skal de afkøles fuldstændig inden frostingen smøres på
10. Til frostingen piskes æggehvider og sukker med et piskeris over et vandbad til alt sukker er opløst – det tager et par minutter
11. Tag skålen af varmen og pisk blandingen med en elpisker ca. 10 minutter til blandingen er fuldstændig kold og stiv
12. Pisk det meget bløde smør i – lidt af gangen
Hvis blandingen begynder at skille eller klumpe – pisk blot videre, indtil den er glat igen
13. Vend de pulveriserede Oreos i frostingen og dekorer kagerne

ALtså.. Oreo cupcakes som bordkort?
Hudson

Hudson

Antal indlæg : 313

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:04 pm

Omme nom nom.. Jeg fik en gigantisk Oreo-cupcake i New York. Hold da helt mund, hvor var det god o.o!
Lucca

Lucca

Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:16 pm

Hehe xD
Ja.. Alstå... Så skriver man bare navnet med en glasur :'D
Hudson

Hudson

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:18 pm

Hm.. Jeg tror jeg kigger forbi og fråder alle jeres bordkort X3
Lucca

Lucca

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:19 pm

Jylland, Fyn eller Sjælland?? xD Eller en af de andre ø'er vi har xD?
Hudson

Hudson

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:21 pm

Det er lige meget... Jeg skal nok være der med tom mave og en serviet siddende i min trøjes hals! xD
Audrey

Audrey

Antal indlæg : 236
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:23 pm

Min veninde har lavet dem der, de smager = Mhmmmm. 8D
Lucca

Lucca

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:24 pm

Haha, deligt Audrey Very Happy

Men Hudson... Bare sig hvor henne du bor af, jeg kan spørge om du måske må komme med...
Vent... Hvor gammel er du enlig? xD
Hudson

Hudson

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:46 pm

Æ' er jyyyyde xD jeg er.. 64? (:0 (minus 50)
Lucca

Lucca

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:47 pm

14? Thanks..! Men jylland D:
Jeg er en sjædlænder pony D: (XD)
Hudson

Hudson

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:49 pm

Jaja.. Det er ikke noget DSB ikke kan klare, haha xD
Lucca

Lucca

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitimeOns Apr 13, 2011 7:53 pm

Muhaha xD
But... But...
Argh Dx ... Send lige et billed af dig..! Enten over PM eller her xD
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!   Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES! Icon_minitime

Random!! :D OPSKRIFT XD CUPCAKES!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: