Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Rafael
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Audrey
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
angee
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Lucca
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Zero
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Maria
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Nathan
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Igor
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Daniel
Dakon School. Ny ejer Vote_lcapDakon School. Ny ejer Voting_barDakon School. Ny ejer Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Dakon School. Ny ejer

Go down 
ForfatterBesked
Selene

Selene


Antal indlæg : 11
Join date : 11/07/11
Age : 32

Dakon School. Ny ejer Empty
IndlægEmne: Dakon School. Ny ejer   Dakon School. Ny ejer Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 9:31 pm

Siden er inspireret af "Det Gyldne Kompas"

Historien for skolen:

Dakon skolen blev grundlagt for flere millioner år siden, da Dakon den store var yngre. Han skabte skolen for at lære unge dæmoner hvordan de skal styre deres kræfter, samt sande jeg. Skolen er kendt for at være utrolig barsk og de fleste elever frygter faktisk at lave ballade, da lærerne har lov til at slå eleverne hvis de ikke adlyder, eller laver ballade. Skolen har ikke en uniform, men alle elever skal bære et cirkelformet mærke som har personens elements farve. Eleverne får undervisning i at styre deres element, samt at de får undervisning i engelsk. Der er derudover tre valgfag som man kan vælge imellem; nemlig Fægtning, kunst og musik. Eleverne sover på skolen, dog er der en drenge sove sal og en pige sove sal, så de er delt op for ikke at skabe problemer. Skolen er stor, og her er rigelig med muligheder for at få tiden til at gå når der ikke er undervisning. Eleverne starter når de er 10 år, og slutter på skolen når de fylder 20 år, dog er det tilladt at blive længere men det kræver en samtale med Rektor Athena.

Jeg har fået den her i eftermiddags. Jeg har arbejdet på det og nu er siden er nu klar til nye medlemmer. Kig forbi ^^

http://dakon-school.danskforum.net/
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
 
Dakon School. Ny ejer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Darque 'High School'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Reklamer-
Gå til: