Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Fjolleri du! Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Fjolleri du! Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Fjolleri du! Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Fjolleri du! Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Fjolleri du! Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Fjolleri du! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Fjolleri du! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Fjolleri du! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Fjolleri du! Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Rafael
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Audrey
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
angee
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Lucca
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Zero
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Maria
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Nathan
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Igor
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Daniel
Fjolleri du! Vote_lcapFjolleri du! Voting_barFjolleri du! Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Fjolleri du!

Go down 
ForfatterBesked
Jo

Jo


Antal indlæg : 20
Join date : 26/06/11
Age : 29
Bosted : Jules: Vest - Lejligheder. Ophelia: Meheheh >:3 Syd - Bordel.

Fjolleri du! Empty
IndlægEmne: Fjolleri du!   Fjolleri du! Icon_minitimeTirs Jun 28, 2011 1:36 am

Well, Hello!
Ophelia's here, she wants to know.. if she can ask thee a question? Or might it be four?

  • Et fjanteemne, altså en emne der ikke har nogen relationer overhovedet til Karakterens 'liv', hvor skal sådan et placeres henne? Skal det bare stå under Random Talk? Eller et andet sted, som jeg endnu ikke har erfaret i mine 3 dage på RoE?

  • Hvad er en ''foe''? Der står jo under profilen redigerings-sidens menu til din karakter ''Friends and foes'', men hvad er en foe?

[*]Når man så skal finde et rigtigt emne, hvorledes skal man placere søgningen på ded? Her under Spørgsmål og Idéer? Eller skal det måske bare skrives et komplet ukendt sted for nye lille mig? For jeg vil jo gerne i gang og derfor vil jeg jo lige vide hvor jeg skal søge emner henne[/list]
  • Hvis man skal søge efter nogle bestemte personer til sin karakter, fx en bedsteven skal det så også gøres herinde?


Og, hvis det så lige er herinde under Spørgsmål og Idéer, at man skal søge emne vil jeg være så venligtsindet at give jer kravende på et sølvfad.
Det samme med de folk jeg søger, dem kan i også lige få herinde - hvis nu det faktisk er herinde man skal søge efter sådanne ting.


  • Skriv minimum 100 ord i Word(ca 7 linjer i Word, Word tæller). Ellers løber emnet tør for indhold, charme og spænding. Så bliver det kedeligt og surt, og så er det jo ikke spor sjov!
  • Plottet må I gerne have klar på forhånd, fordi jeg arbejder bedst med sådan en ting. Det må I også genre beskrive nøje, for jeg vil sandsynligvis kun rette på jer hvis der er noget jeg ikke mener passer på hverken Ophelia eller Jules(sjældent, men ikke umuligt) og det dør I da ikke af, vel? Men som sagt, siden Jules og Ophelia er skizofrene(har 2 personligheder) er jeg meget fleksibel på det område. Så bare skyd løs!(ja det er en opfordring)
  • Tjek lige jeres grammatiske stavefejl, og jeres tegnsætning gider I? Det er ikke sjovt at læse "og så gik Jules hen til manden bag disken, og så begyndte det udenfor at tordne, og manden kommenterede dertil; "Jamen dog, sikke et vejr vi har idag"". Prøv i stedet at finde andre ord for dem I har, som fx hvis I skal skrive og så, kan I erstatte det med; men, og, da, derefter, efter, bagefter, eller senere. Det samme med skinnende, hvor det kan være glitrende eller glimtende. Desuden forlanger jeg altså, at I har ordentlig grammatik. Jeg vil ikke gætte mig til jeres indhold.
  • Kreativitet er også påkrævet, hvis I skal emne med mig. Off-game er det meget ligemeget, men In-game er det et krav lige meget hvad. Så hvis I en dag skriver at i gerne vil emne med mig, skal i være 100% på at i har jeres kreativitet iorden, og lysten er der samt fantasien. Men hvis det så sker, at i har spurgt mig for længe siden en dag hvor i havde en god kreativ dag og jeg svarer jer på en dårlig kreativitets dag, så sig det lige til mig, så jeg ikke spilder min tid på et kedeligt emne.
  • Powerplay er ikke tilladt med Jules, men Ophelia.. hun kan godt tåle det men ikke i for store mængder, men større end de sædvanlige. Så Jules = no Powerplay, Ophelia = yes powerplay, restricted use only.
  • Udover det, er der vel kun at sige at I gerne må lave emnet, og når I skriver sted, tid, dato osv. behøves det ikke gøres særligt detaljeret hvis det er godt i emnet. Fx. behøver du ikke skrive
Påklædning: sort kjole der blafrer i den vilde vind, skinnende lidt for store støvler, glitrende armbånd i tusinde nuancer der pryder den blege hud på håndleddet, en halskæde om halsen i blå smaragder, og et sølv hårspænde der glimter i lampens lys.

Skriv dog i stedet: Påklædning: sort kjole, lidt store støvler, tusindvis af armbånd, en halskæde af smaragder og et sølvspænde.
Så har du nemlig givet mig et helhedsindtryk, hvilket jeg fuldkommen ææælsker!

  • Hertil skal det også siges, at hvis I gerne vil emne med Ophelia men ikke Jules, så skriv det venligst når I ansøger. fx, "Jeg vil gerne have en tråd med dig, Ophelia".
    Til gengæld, skal der stadig stå "Jo" når du skriver hvem tråden/emnet er privat med.


Personsøgning:
  • God ven: en der kan snakke med hende og forstår hende - eller bare prøver på det. En der har nogenlunde de samme interesser, eller bare er vildt sjov. Det er lige meget om det er en dreng, eller en pige - i skal bare være online ofte

  • En tredje blodsøskende: helst en fyr, som er vampyr eller havfolk.



Mange tak for jeres delte opmærksomhed, på at læse mit ævl Smile

- Ophelia
-som venter spændt på svar!
Tilbage til toppen Go down
http://obsess.forume.biz/
 
Fjolleri du!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Idéer og spørgsmål-
Gå til: