Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Rafael
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Audrey
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
angee
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Lucca
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Zero
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Maria
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Nathan
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Igor
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Daniel
Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_lcapHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Voting_barHvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Hvad fanden sker der? Shout-out.

Go down 
+3
Rafael
angee
Hudson
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
angee

angee


Antal indlæg : 231
Join date : 29/04/11
Age : 28
Bosted : Vest Alcadia, Lejlighed sammen med Menneskerne Jonah og Babooshka

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeLør Maj 28, 2011 10:43 am

Hudson: Don't worry, jeg ved det godt.. nu er den så heller ikke møntet på dig, vel? Tag det ikke personligt.. jeg kan bare godt lide at skrive gays i stedet for Guys Smile/betragt det som en ordblinds lille fejl.. selvom jeg ikke er ordblind)

Camille(1):AhHA! <Very Happy
Camille(2): Smiler overlegent, og ryster på hovedet. "Nix, han er heeelt normaaaal.." mens jeg selv tænker; *mere eller mindre*.
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 8:10 pm

Camille skrev:
Kigger undrende på Angee og spørger " Er han ikke? så har vi måske grebet det helt forkert an ?
Kigger målløs på Hudson , med et graskende blik imens jeg tænker," mon han nu også er helt sikker på det...jeg synes at kunne huske...naa,det nok uden betydning".


/ rettet ,da min mobil selv skriver guddommelig ,når jeg indtaster HUDSON.Muligvis har den sandheden på dens side,men jeg synes nu det er lidt tideligt i vores forhold,til at slynge om med så store ord,trods alt! /

*gisp* Husker hvad? *prøver at glemme en uheldig episode med to hankaniner og en agurk, tæhæ*

Wow. Din mobil er meget kvik (;.
Tilbage til toppen Go down
Camille

Camille


Antal indlæg : 52
Join date : 19/05/11
Bosted : en helt almindelig lille lejlighed med plads til mand og børn..men Camille bor alene.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 31, 2011 8:29 pm

Meget kan du byde mig,det siger jeg dig....men du teamer ikke op med min mobil,det vil efterlade evige ar på min sjæl., guddommelig...øh Hudson.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 5:18 pm

Guys... (og ikke gays, bare guys.).. Jeg vil gerne fremhæve det første indlæg igen. VI ER FOR LIDT ONLINE. ):
Tilbage til toppen Go down
kachmir

kachmir


Antal indlæg : 36
Join date : 02/05/11
Age : 30

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 05, 2011 11:13 pm

Audrey skrev:
Guys... (og ikke gays, bare guys.).. Jeg vil gerne fremhæve det første indlæg igen. VI ER FOR LIDT ONLINE. ):

Jeg er online... Og er nok også på hele dagen i morgen...(det der skole noget interreserer mig ikke så meget, som at sidde her inde og skrive...xD)

Derudover så svar på emne Audrey og Angee..!xD
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 06, 2011 3:22 pm

Jamen, jamen jeg kan bare ikke tage mig sammen, når vi er de eneste, der er online!
Tilbage til toppen Go down
kachmir

kachmir


Antal indlæg : 36
Join date : 02/05/11
Age : 30

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 06, 2011 4:53 pm

Audrey skrev:
Jamen, jamen jeg kan bare ikke tage mig sammen, når vi er de eneste, der er online!

kender godt følelsen...0_o Det er nitte..-_-
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 07, 2011 5:14 pm

kachmir skrev:
Audrey skrev:
Jamen, jamen jeg kan bare ikke tage mig sammen, når vi er de eneste, der er online!

kender godt følelsen...0_o Det er nitte..-_-

Yup. ^^
Tilbage til toppen Go down
Camille

Camille


Antal indlæg : 52
Join date : 19/05/11
Bosted : en helt almindelig lille lejlighed med plads til mand og børn..men Camille bor alene.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 07, 2011 6:26 pm

Hør...hva nu det for en snak...vi er da ikke nitter online, vi er da den store gevinst piger !
Ikke al den magt til the boys.Mangler vi mænd i emnerne, til at peppe handlingen op, så er mit forslag at vi laver en " herre " at være dukkefører for hver, og så laver vi de mest hede, actionagtige og morsomme emner, ever !
Tilbage til toppen Go down
kachmir

kachmir


Antal indlæg : 36
Join date : 02/05/11
Age : 30

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 09, 2011 10:58 pm

Camille skrev:
Hør...hva nu det for en snak...vi er da ikke nitter online, vi er da den store gevinst piger !
Ikke al den magt til the boys.Mangler vi mænd i emnerne, til at peppe handlingen op, så er mit forslag at vi laver en " herre " at være dukkefører for hver, og så laver vi de mest hede, actionagtige og morsomme emner, ever !

Kan godt lide din tanke..^^
Men den eneste gang jeg har spillet mand før var jeg en russer ved navn "gÿnter"..
Det var yderst underholdende men absolut ikke særlig charmerende...xD
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 10, 2011 8:59 am

Mit internet er dødt, så jeg er på skolens lige nu. Vores internet kommer først tilbage på tirsdag. Seeeeee yaaaaa.
Tilbage til toppen Go down
Camille

Camille


Antal indlæg : 52
Join date : 19/05/11
Bosted : en helt almindelig lille lejlighed med plads til mand og børn..men Camille bor alene.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 10, 2011 10:49 pm

kachmir skrev:
Camille skrev:
Hør...hva nu det for en snak...vi er da ikke nitter online, vi er da den store gevinst piger !
Ikke al den magt til the boys.Mangler vi mænd i emnerne, til at peppe handlingen op, så er mit forslag at vi laver en " herre " at være dukkefører for hver, og så laver vi de mest hede, actionagtige og morsomme emner, ever !

Kan godt lide din tanke..^^
Men den eneste gang jeg har spillet mand før var jeg en russer ved navn "gÿnter"..
Det var yderst underholdende men absolut ikke særlig charmerende...xD

Jeg er game, hvis du vil give den gas som Gÿnter... Efteralt , hvor svært kan det være at spille mand? Vi skal ta vores ego op i sterio,pille os lidt i skridtet og brumme noget uvæsentligt !
Tilbage til toppen Go down
kachmir

kachmir


Antal indlæg : 36
Join date : 02/05/11
Age : 30

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 5:19 pm

Camille skrev:
kachmir skrev:
Camille skrev:
Hør...hva nu det for en snak...vi er da ikke nitter online, vi er da den store gevinst piger !
Ikke al den magt til the boys.Mangler vi mænd i emnerne, til at peppe handlingen op, så er mit forslag at vi laver en " herre " at være dukkefører for hver, og så laver vi de mest hede, actionagtige og morsomme emner, ever !

Kan godt lide din tanke..^^
Men den eneste gang jeg har spillet mand før var jeg en russer ved navn "gÿnter"..
Det var yderst underholdende men absolut ikke særlig charmerende...xD

Jeg er game, hvis du vil give den gas som Gÿnter... Efteralt , hvor svært kan det være at spille mand? Vi skal ta vores ego op i sterio,pille os lidt i skridtet og brumme noget uvæsentligt !

Kan faktisk godt lide tanken..xD
Man kan så sige at Gÿnter blev spillet til et live rollespil, og der blev uddelt temmelig mange lapdance til alle i nærheden, så de fik den fede vom (Eller puden under min trøje) lige i nakken.xD
Også derudover rente jeg rundt med en ost i lommen bare for at være lidt mere nasty end jeg egentligt var i forvejen...xD

Kan godt være jeg måske skulle finde på en lidt mere.. Ehm.. normal person at spille hvis det er...xD
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 14, 2011 6:19 pm

Og jeg er tilbage. n_n
Tilbage til toppen Go down
Jo

Jo


Antal indlæg : 20
Join date : 26/06/11
Age : 29
Bosted : Jules: Vest - Lejligheder. Ophelia: Meheheh >:3 Syd - Bordel.

Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 12:19 pm

Eeh, så velkommen hjem Audrey Smile


Hvor er her egentligt.. stille .. trist! D:
Tilbage til toppen Go down
http://obsess.forume.biz/
Sponsoreret inhold





Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad fanden sker der? Shout-out.   Hvad fanden sker der? Shout-out. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad fanden sker der? Shout-out.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: