Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rise of evil - are you the one to change our world?

Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Ny bruger søger menneske og emne med  Vote_lcapNy bruger søger menneske og emne med  Voting_barNy bruger søger menneske og emne med  Vote_rcap 
Rafael
Ny bruger søger menneske og emne med  Vote_lcapNy bruger søger menneske og emne med  Voting_barNy bruger søger menneske og emne med  Vote_rcap 
Audrey
angee
Lucca
Zero
Maria
Nathan
Igor
Daniel
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum

Ny bruger søger menneske og emne med

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Luciefar

Luciefar

Antal indlæg : 9
Bosted : stor villa ud til havet og der lidt over syv værelser

Ny bruger søger menneske og emne med  Empty
IndlægEmne: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeSøn Maj 01, 2011 4:10 pm

ja er ny her på rise of evil og jeg søger nogle som gerne vil emne med mig da jeg har hørt godt om den her side.
Jeg søger både venner og kærelighed så bare kom og prøve mig og så ser vi på det sammen hvis det er..

Krave
-skrive over 15 linjer eller gider jeg ikke da jeg søger nogle som kan skrive en stor del da jeg har spille rolle i en del år
-hvis det kærelighed skal i bare vide af jeg er gay så beklager piger men jeg går ikke op i jer på den måde men jeg vil stadig gerne være venner hvis det er.
-vi finde på et plot sammen hvis det er.
-komme med masser af krea for det sjover hvis der er en del af det

det er alt og jeg glæder mig til og begynde
tak til alle som vil
Hilsen Luciefar
Tilbage til toppen Go down
Aiden

Aiden

Antal indlæg : 3

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeMan Maj 02, 2011 10:15 am

Jeg vil godt! Very Happy

Tror godt at jeg kan stille alle kravene, har dog ikke en idé til et plot... men hvis du selv har et så er det vel fint nok? ^^
Luciefar

Luciefar

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeMan Maj 02, 2011 1:02 pm

yay enlig en der har lyst til og prøve..
Plot så skal jeg først finde på et og hvem skal lave og hvor?
Aiden

Aiden

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeMan Maj 02, 2011 2:16 pm

Det kan du da godt, hvis du har lyst ;D
Luciefar

Luciefar

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeMan Maj 02, 2011 2:45 pm

hmm lave enlig billeder lig nu så kan du ikke og du styr selv hvor det skal være
Aiden

Aiden

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeOns Maj 04, 2011 3:21 pm

Meeh, undskyld at jeg ikke har været på her på det sidste... men har holdt konfirmation >__<''

Luciefar

Luciefar

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeTors Maj 05, 2011 4:57 pm

det okay er ikke selv på så tit da jeg har en del og lave
angee

angee

Antal indlæg : 231
Bosted : Vest Alcadia, Lejlighed sammen med Menneskerne Jonah og Babooshka

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeTors Maj 05, 2011 9:45 pm

Jeg vil gerne emne med dig, hvis det er du keder dig så vildt som du siger??(eller i hvert fald nok til at oprette det her forum om at du mangler nogen at emne med xD) Jeg kan godt lave det, og vil gerne prøve at opfylde dine rav, men hvis det er noget så siger du det bare ;D
Luciefar

Luciefar

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitimeLør Maj 14, 2011 12:30 pm

Angee skrev:
Jeg vil gerne emne med dig, hvis det er du keder dig så vildt som du siger??(eller i hvert fald nok til at oprette det her forum om at du mangler nogen at emne med xD) Jeg kan godt lave det, og vil gerne prøve at opfylde dine rav, men hvis det er noget så siger du det bare ;D

gerne hvis det er for jeg har ikke haft en god spiller i meget lang tid da det svært og finde gode folk nu til dags, og hvis du laver så ville jeg blive meget glad :3
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ny bruger søger menneske og emne med    Ny bruger søger menneske og emne med  Icon_minitime

Ny bruger søger menneske og emne med
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny søger emne..^^
» Søger emne er ny?
» Jeg vil emne! NU!
» Søger emner :)
» Ensomhed så søger nye mennesker :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum