Antal indlæg : 20 Join date : 30/04/11 Bosted : Hun bor i en luxus villa.
Emne: Hvad syntes I? Lør Apr 30, 2011 10:26 pm
Hey folksen!! :'D
Det er sådan at Tine her er dejlig ny, men jeg ved dog ikke hvilken race jeg syntes hun skal være... Og ja... Kort om hende.
Pigen hedder Tine. Tine er en som ændre sig meget, ikke udseende men indre.. Hun har et højt temperament og det skifter meget meget hurtigt. Hun elsker at vise sig, og slappe af. Hun er fotomodel og hvis hun bliver betalt nok, så stripper hun - dog vil hun vide om der er noget hun skal lade være med at gøre eller noget i den stil. Hun er meget udadvendt og er en flirter. Dog er hun ikke så glad for sex, kun hvis det er mere ham løst med tøj - eller bare nøgne og putter med hinanden. Hun er rimelig høj og er en der elsker at være ude.
Hvad kan man sige mere??
angee
Antal indlæg : 231 Join date : 29/04/11 Age : 28 Bosted : Vest Alcadia, Lejlighed sammen med Menneskerne Jonah og Babooshka
Det er sådan at Tine her er dejlig ny, men jeg ved dog ikke hvilken race jeg syntes hun skal være... Og ja... Kort om hende.
Pigen hedder Tine. Tine er en som ændre sig meget, ikke udseende men indre.. Hun har et højt temperament og det skifter meget meget hurtigt. Hun elsker at vise sig, og slappe af. Hun er fotomodel og hvis hun bliver betalt nok, så stripper hun - dog vil hun vide om der er noget hun skal lade være med at gøre eller noget i den stil. Hun er meget udadvendt og er en flirter. Dog er hun ikke så glad for sex, kun hvis det er mere ham løst med tøj - eller bare nøgne og putter med hinanden. Hun er rimelig høj og er en der elsker at være ude.
Hvad kan man sige mere??
Er der en rase der fængsler der?? Jeg mener.. En du meget gerne vil være?? eller flere stykker måske?? Jeg kan dog give dig et råd, for da jeg skulle lave Angee vidste jeg det heller ikke. Så jeg skrev på et papir de racer jeg ville være, og hvad for nogle karaktertræk hun ville have med den race, og tog den jeg syntes havde de bedste og fleste. Hvis du kan komme med forslag til racer, vil jeg gerne hjælpe dig med at lave karaktertrækkende? Eller jeg kan også bare skrive dem jeg selv fandt, og så give dig karaktertrækkende fra dem. Du vælger
Steincke
Antal indlæg : 45 Join date : 21/04/11 Age : 29 Bosted : Han bor i en hytte ude i skoven, hvor han kan være i fred. Det er hans laboratorium.
Hvad kan man sige mere??
Mit bud er, at du bare skal være et menneske. ^^
Tine
Hehe, det er nu også en god ide Steincke, men vil lige sige hvad andre syntes. ^^
Angee? Det var enlig en god ide!! :'D Men kan du ikke gøre den sidste? Hvor du skriver begge dele? Og så kan jeg kigge på det ^^?
angee
Antal indlæg : 231 Join date : 29/04/11 Age : 28 Bosted : Vest Alcadia, Lejlighed sammen med Menneskerne Jonah og Babooshka
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 2:16 am
Tine skrev:
Hehe, det er nu også en god ide Steincke, men vil lige sige hvad andre syntes. ^^
Angee? Det var enlig en god ide!! :'D Men kan du ikke gøre den sidste? Hvor du skriver begge dele? Og så kan jeg kigge på det ^^?
Merci Tine ^^ Mener du at jeg skal bruge de racer jeg fandt? Eller prøve at finde nogle flere? Eller begge dele? Og så finde deres karaktertræk og skrive dem til dig? Er det det du mener?? Jeg vil med glæde finde de nye racer, samtidigt med at jeg finder dem jeg brugte, og finde deres Karaktertræk for dig Jeg skal bare være sikker på det er hvad du mener
Tine
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 1:06 pm
Bare gør det xD
angee
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 2:25 pm
Tine skrev:
Bare gør det xD
Allright Nogle af karaktertrækkende, er lidt tamme men.. ^^'
(Blandings-racer) Menneske-varulv -Siden varulve jo er behårede, kan hun bare have langt hår hvis det er det her du vælger -en slags dyrisk snerren eller et vildt blik. Eller begge dele -Lange negle
Menneske-Vampyr -Intet spejlbillede(kan fx resultere i at hun ikke ved hvordan hun ser ud, og derfor direkte regner med at hun er smuk/grim) -Kan bedst lide at spise kød og sådan.
(Fuldblods(hele racer, der kun er en race og ikke to)) Dæmon -Højt temperament -specielle øjne(fx. sort, violet, grønne, orange, gule, forskelligt farvede øjne, røde)
Hmm, det er hvad jeg kan komme på lige nu.. Hvis jeg husker flere, så skriver jeg dem herinde
Tine
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 4:42 pm
Der er jo ikke kun tre slags racer man kan være. Hvor er de andre??
angee
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 5:12 pm
Tine skrev:
Der er jo ikke kun tre slags racer man kan være. Hvor er de andre??
Et eller andet sted aflåst i min hjerne, ligger den tænkedel der normalt ville få mig til at huske sådanne ting^^' Tak Tine..
Eehm, jeg ved ellers ikke lige hvilke nogen du kunne tænke dig, eller om der er nogle specielle der lyder interessante for selv syntes jeg at blandingsracer er ret så interessante fordi man kan vælge og vrage. Men er der nogen/nogle specifik/specifikke race/racer du godt kunne tænke dig at være?? For hvis der er, vil jeg gerne hjælpe dig med at lave nogle fede karaktertræk Jeg skal bare have noget t gå ud fra..
Vampyr -Dette kan jo hjælpe Tine med hendes modeljob, altså siden Vampyrernes Charme er en evne der sikkert er brug for. -Hun har intet spejlbillede(igen, det med at stole på sin ydre skønhed, og det at man ikke kan se sig selv i et spejl kan medføre lavt selvværd eller noget..)
Tine
Emne: Sv: Hvad syntes I? Søn Maj 01, 2011 5:26 pm
Har lige kigget lidt på racerne igen og denne gang valgt nogen ud som kunne være muglige - syntes jeg. Sorry, men det er i capslock xD
DÆMONER, CONTRACTORS, VAMPYRER, ENGLE, VARULVE, HAVFOLK OG MENNESKE. Og selv følgelig blandings racer.
angee
Emne: Sv: Hvad syntes I? Man Maj 02, 2011 9:57 pm
Tine skrev:
Har lige kigget lidt på racerne igen og denne gang valgt nogen ud som kunne være muglige - syntes jeg. Sorry, men det er i capslock xD
DÆMONER, CONTRACTORS, VAMPYRER, ENGLE, VARULVE, HAVFOLK OG MENNESKE. Og selv følgelig blandings racer.
Undskyld, hvis i syntes der går længe mellem mine svar de her på siden. Jeg er stadig ret træt og doven, og så har jeg ret travlt med at få mig selv på plads igen. Jeg har nemlig lige været ude og rejse, så jeg er lidt tåget..-.- Syntes i skule vide det, så i ikke blev (for) gnavne over mine langsomme svar ^^'
Tine
Emne: Sv: Hvad syntes I? Man Maj 02, 2011 11:51 pm
Det er skam helt okay ^^ Jeg venter skam bare ^^
angee
Emne: Sv: Hvad syntes I? Tirs Maj 03, 2011 7:01 am
Tine skrev:
Det er skam helt okay ^^ Jeg venter skam bare ^^
Tak Tine, du er skøn -Skal i skole nu, men jeg vil arbejde på dine racer i skolen, så jeg har resultater til dig når jeg er hjemme igen, og kan skrive dem på ROE:D