Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Rafael
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Audrey
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
angee
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Lucca
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Zero
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Maria
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Nathan
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Igor
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Daniel
Jeg køber dig! *ond latter* Vote_lcapJeg køber dig! *ond latter* Voting_barJeg køber dig! *ond latter* Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Jeg køber dig! *ond latter*

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:05 pm

Ehm, jeg ved ikke, hvad der skete for overskriften.
Men jeg står i et dilemma. Jeg vil vildt gerne have et spejlreflekskamera, men jeg skal gemme de fleste af mine penge til en spogrejse til sommer.
Men der er altså et på tilbud i elgiganten! Og det er Canon! Jeg tror ikke, jeg kan leve uden det? Men er det godt nok. Har I nogen erfaring med sådan nogle kameraer? Please, be be.

Canon EOS 1000D 4-ever! :D
Tilbage til toppen Go down
Hudson

Hudson


Antal indlæg : 313
Join date : 13/04/11
Age : 27
Bosted : En lille, snusket lejlighed i Slummen.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:09 pm

Beklager.. Kameraer er ikke mit område ^^
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:21 pm

Hudson skrev:
Beklager.. Kameraer er ikke mit område ^^

Endnu en gang tilgive rjeg dig. Huddie. <3
Tilbage til toppen Go down
Faith

Faith


Antal indlæg : 31
Join date : 13/04/11
Bosted : Ingen steder lige foreløbig.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:23 pm

Er det ikke bare med at søge om det på google ? :3 mit kamera er et sony ericsson.. så der kan jeg ikke rigtig hjælpe ^^'
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:26 pm

Faith skrev:
Er det ikke bare med at søge om det på google ? :3 mit kamera er et sony ericsson.. så der kan jeg ikke rigtig hjælpe ^^'

Tro mig, jeg har været alle steder på google.
Er dit kamera godt? Sony.. Hmm.~
Tilbage til toppen Go down
Faith

Faith


Antal indlæg : 31
Join date : 13/04/11
Bosted : Ingen steder lige foreløbig.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:27 pm

Ja, det er rigtigt godt, synes jeg selv. Men det kommer jo også an på hvad det er du vil bruge dit kamera til. Mit sony er i pink og har megapixel på 12,1 Smile
Er meget glad for mit.
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:31 pm

Faith skrev:
Ja, det er rigtigt godt, synes jeg selv. Men det kommer jo også an på hvad det er du vil bruge dit kamera til. Mit sony er i pink og har megapixel på 12,1 :)
Er meget glad for mit.

Jeg har i forevejen et digital kamera, det er også pink, og jeg bruger det næsten til alting. :D
Mit er på 10 megapixel, så derfor er jeg bange for at købe det andet. Det er på samme, så jeg ved ikke, om de vil minde for meget om hinanden og være spild af penge.
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:32 pm

Jeg har et spejlrefleks. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 1:36 pm

Antonio skrev:
Jeg har et spejlrefleks. ^^

Har du? Det vidste jeg ikke - før nu.
Hvilket? Et det godt? :D
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Apr 24, 2011 6:52 pm

Jeg har næsten besluttet at købe den nyere udgave af samme model. Canon EOS 1100D, den er bedre.. <3
Tilbage til toppen Go down
Steincke

Steincke


Antal indlæg : 45
Join date : 21/04/11
Age : 28
Bosted : Han bor i en hytte ude i skoven, hvor han kan være i fred. Det er hans laboratorium.

Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitimeSøn Apr 24, 2011 8:13 pm

Audrey skrev:
Antonio skrev:
Jeg har et spejlrefleks. ^^

Har du? Det vidste jeg ikke - før nu.
Hvilket? Et det godt? Very Happy

Ja.. Jeg kan ikke lige huske, hvilket det er. Gome. ^^'
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg køber dig! *ond latter* Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg køber dig! *ond latter*   Jeg køber dig! *ond latter* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg køber dig! *ond latter*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: