Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
Gammelmands Brok!... Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Rafael
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Audrey
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
angee
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Lucca
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Zero
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Maria
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Nathan
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Igor
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Daniel
Gammelmands Brok!... Vote_lcapGammelmands Brok!... Voting_barGammelmands Brok!... Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 Gammelmands Brok!...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Daniel

Daniel


Antal indlæg : 77
Join date : 13/04/11
Age : 29
Bosted : *Kommer*

Gammelmands Brok!... Empty
IndlægEmne: Gammelmands Brok!...   Gammelmands Brok!... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 10:00 am

Ja... Med fare for at enten lyde ekstremt uvidende eller som en meget sur gammel mand, så vil jeg gerne lige brokke mig lidt.

Jeg har ikke rigtig kunne ladet være med at Stalke (Kigge) på andre folks emner... Og selvom jeg godt vil sige at alle skriver utroligt, fantasifuldt og konstant med fart over feltet, så får jeg en følelese af at det ikke er alle der har læst historien bag siden...

Nu siger jeg ikke at det er alle der ikke har læst historien, men det er nu lidt overraskende at sidde og læse i et emne, at nogen mener at vi befinder os andre steder end Storbritanien... Vi befinder os i Alcadia, forhenværende London og omegn, som Væsnerne vandt over til sidst, og derfor gjorde til deres hovedstad...
Ja nu må i stoppe mig, hvis jeg har misforstået noget, men det overrasker mig nu bare lidt at nogen så let og elegant har sprunget over det...

En anden ting der overrasker mig, hvis ikke mere, end at folk ikke kan Geografien om stedet, er at nogen tror at væsnerne skjuler sig lidt endnu... Det er ikke sandt... Nogen af de mere gale og syge væsner lever godt nok ude i skoven, men nu til dags (I spillet) Er det mennesker der er mindre af, end så meget af og dem der er tilbage lever enten som slaver, eller andet... Der er godt nok nogen der er i stærkt oprør imod Herskeren og derfor er eftersøgt og sådan...
Men man kan ikke bare gå ud og have det som en hver anden aften på klubben, eller regne med at mennesker stadig har lov til at gøre hvad de vil...

Nu kan det jo muligvis godt være at jeg har været en komplet elefant lort og misforstået alt selv, men det er nu altså det indtryk jeg har fået og det overrasket mig, at der ikke er så mange som prøver at spille inde for reglerne... Selvom regler er til for at blive brudt og herinde er reglerne ikke så vigtige på det punkt, så man godt kan bøje de forskellige tind, men man kan ikke se bort fra kendsgerningerne!

Hilsen
Den sure gamle (16-årige) Daniel.

P.S. Det er ikke sagt som at fornærme nogen... Bare en lille Reminder fra side linjen...
Tilbage til toppen Go down
Audrey

Audrey


Antal indlæg : 236
Join date : 13/04/11
Bosted : Hendes gravsten står i den vestlige ende af kriekgården, men hun holder meget til på museum, da der hænger et billed, hun selv har malet engang tilbage i firserne.

Gammelmands Brok!... Empty
IndlægEmne: Sv: Gammelmands Brok!...   Gammelmands Brok!... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 12:08 pm

Jeg erkender mig enig og holder dit emne oppe. Det er godt med brok. (y)
Tilbage til toppen Go down
Daniel

Daniel


Antal indlæg : 77
Join date : 13/04/11
Age : 29
Bosted : *Kommer*

Gammelmands Brok!... Empty
IndlægEmne: Sv: Gammelmands Brok!...   Gammelmands Brok!... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 1:01 pm

Hehe... Nej... Det godt med en Reminder, ikke med Brok xD
Men mange tak^^
Tilbage til toppen Go down
Rafael
Admin
Rafael


Antal indlæg : 257
Join date : 09/04/11
Age : 28
Bosted : Han skifter tit hjem, men han bor for det meste i sin villa i syd.

Gammelmands Brok!... Empty
IndlægEmne: Sv: Gammelmands Brok!...   Gammelmands Brok!... Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 4:38 pm

Hmm, nu er det ikke fordi, at jeg sidder at snuser i alle emnerne, som jeg nok burde gøre, så det har jeg ikek opdaget. Men det er trist, at nogle ikke følger sidens fatastiske historie(opfinderen af den)!
Hvis det er min fejl, og jeg ikke har gjort det klart nok, vil jeg gerne høre fra jer. ^^
Tilbage til toppen Go down
https://rise-of-evil.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Gammelmands Brok!... Empty
IndlægEmne: Sv: Gammelmands Brok!...   Gammelmands Brok!... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gammelmands Brok!...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: