Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Rise of evil - are you the one to change our world?
 
Forumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  Log indLog ind  TilmeldTilmeld  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Seneste emner
» Deploratus - Hvis du tør ...
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 8:07 pm af Deploratus

» Søger emner :)
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 10:05 am af Maria

» In mah Pantz
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeFre Mar 02, 2012 4:41 pm af Keiko

» Hvad er du?.. (Leg)
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeTors Mar 01, 2012 9:05 pm af Bethan

» Pokernight [Keiko]
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 5:25 pm af Keiko

» Neteur, "flydende tunge"
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 9:57 pm af Rafael

» Sandhedsserum på Det sorte Marked // NYHED
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:37 pm af Hudson

» Skriv-En-Historie-LEGEN
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:07 pm af Rafael

» ORDSLANGEN :'3
klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:04 pm af Rafael

Mest aktive brugere
Hudson
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Rafael
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Audrey
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
angee
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Lucca
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Zero
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Maria
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Nathan
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Igor
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Daniel
klik her!!! nu!! super god ide  Vote_lcapklik her!!! nu!! super god ide  Voting_barklik her!!! nu!! super god ide  Vote_rcap 
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 Profil
 FAQ
 Søg
Forum
Affiliates
free forum


 

 klik her!!! nu!! super god ide

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:41 pm

Hey alle jer skønne væsner og personer bag skærmen

Jeg har gået og tænkt over dette i mange år og derfor måtte jeg nu komme ud med ideen, tænkte på om alle der er Harry potter fans ikke engang ku mødes et sted for at snakke sammen og hygge lidt da jeg efterhånden har været til sådan nogle event og det kan sagtens lade sig gøre jeg vil gerne stå for det, men nogle der enligt er friske? Jeg har været fan i mange år og elsker at snakke om filmene og vil derfor også gerne møde andre som er fan ligesom mig, vi ku eventuelt komme udklædte altså kun dem der nu har noget med HP men man kan også bare komme som man er, måske vi alle sku tage kage med så har vi noget vi kan hygge med ku måske forgå i kongenshave hvor der er masser af plads bare vi tager tæpper med, nå men nogle der er friske??
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:47 pm

Jeg er frisk ;D
Kommer nok bare ikke udklædt... Eller måske..
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:50 pm

super;)
jeg har selv ingen kappe men Slytherin samt gryffindor halstørklæder samt en hp kasket og t-shirt og andre småting
Tilbage til toppen Go down
Lucca

Lucca


Antal indlæg : 138
Join date : 11/04/11
Age : 27
Bosted : Hun bor enlig på et theater. Men hun kan ikke sove så hun vil ikke rigtig sige det var et hjem.

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 9:50 pm

Shiiiit xD
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 10:02 pm

vil selvfølelig ogse skrive dette på andre sider for at få samlet en masse;) så vi kan få en skøn dag ud af det
Tilbage til toppen Go down
Monta

Monta


Antal indlæg : 50
Join date : 11/04/11
Age : 29
Bosted : over alt

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 10:27 am

Jeg er også frisk, men det hele kommer til at variere lidt af hvornår og alt det der da jeg bor et lidt...afsides sted.

Men et fedt initiativ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Keiko

Keiko


Antal indlæg : 20
Join date : 17/04/11
Bosted : Hvorend hans herre fører ham hen.

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 11:43 am

Altså der er jo det dér "Sakura Festival" den 7.-8. Maj, bare lige for at sige det >_>

Det er noget japansk festival, som finder sted i Kongenshave, hvor man glor' på Kirsebær træer som blomstre. Men det er ihvertfald sådan noget 'skovturs-agtigt' hvor man også kan klæde sig ud og sådan noget ^^

Skal selv derhen med nogle fra Vie La Mort :3
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 11:49 am

Monta jeg regner med at det vil blive lagt en lørdag eller søndag, men først skal jeg ha samlet en masse folk;) der vil selvfølig også ske masser af sjove ting

Keiko det hr jo ikke rigtigt noget med HP at gøre
Tilbage til toppen Go down
Keiko

Keiko


Antal indlæg : 20
Join date : 17/04/11
Bosted : Hvorend hans herre fører ham hen.

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 11:57 am

Det kan godt være, men hele idéen med den dag, er jo at have det hyggeligt sammen med sine venner og sådan. Jeg nævnte det bare for at sige at den dag er der også mange andre der gør sådan, og at det måske gjorde det sjovere.

Desuden kan man jo selv bestemme om man vil gøre det HP-agtigt...
Tilbage til toppen Go down
Igor

Igor


Antal indlæg : 84
Join date : 11/04/11
Bosted : og hvorfor sku i så vide det?

klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 12:02 pm

ja ja det nu helt okay
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





klik her!!! nu!! super god ide  Empty
IndlægEmne: Sv: klik her!!! nu!! super god ide    klik her!!! nu!! super god ide  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
klik her!!! nu!! super god ide
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 3 Websites, måske noget for dig? klik og kig ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Random Talk-
Gå til: